Melcii

Este a treia zi ploioasă. Anterior acestei perioade citisem pe internet despre capcanele cu bere și cu hrană pentru câini și le-am încercat și eu. În capcana cu bere nu s-a întâmplat nimic în privința limacșilor, s-au înecat gândaci cu nemiluita, în schimb!

Capcana cu hrană pentru câni a funcționat perfect dar cu un lucru în plus! Peste vasul de plastic am așezat un carton! De ce? Nu știu, poate să nu atragă păsărele, poate din alt gând, important este că am pus un carton deasupra! Nu a fost capcană, a fost aspirator de melci! Nu am fotografii pentru că nu m-am gândit că o să fie nevoie.

Ei bine, acum am altă descoperire! De trei ori am pus iarăși capcana cu hrană pentru câini, de trei ori cățelușa mea s-a strecurat în grădină și a mâncat tot! Nu am pierdut nimic pentru că melcii au fost atrași de altă ispită din grădină, un produs natural, frunzele și fructele corcodușului!

Priviți aici: https://www.youtube.com/watch?v=TN2-v7Dk8cI&feature=youtu.be 

sau aici: https://www.youtube.com/watch?v=lL5p2ZJCJ6o&feature=youtu.be

Interesant este că în ambele cazuri „produsele” erau vechi!

A mai observat cineva asta? Sunt foarte curioasă! Evident am luat imediat inițiativa și am pregătit și o porție de corcodușe!

097

În rest – melci cu nemiluita, care mai de care mai… sănătos!

027 031 037 077 079 080 082 103 107 108 110 111 113 114 115 116 117 120 121 122 123 124 127

M-ar bucura o părere a celor de pe Hobbygrădina!

Acest articol a fost publicat în utile și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.