Bună dimineața, grădină!

Am trecut, împreună, prin lungi războaie cu melcii, printre ploi nesfârșite, prin călduri sufocante!

007

Un moment de odihnă binevenită, înainte de a ne apuca de cules! 🙂

040

Mi-am pregătit uleiul, sarea, furculița, farfuria! „Salade de fruits” 🙂 !

006

Oferta este generoasă!

038

036 035

033

032

031

030

029

027

025

022 021 020 019 017 016

015

013

Uite și o etichetă cu baterii Duracell! „Rezistă, rezistă”…

014

Mâine-poimâine vine toamna…

044

042

041

037

Ce mă fac eu la iarnă, fără tine? Bună dimineața, Grădina mea!

034

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Bună dimineața, grădină!

  1. Mirelun zice:

    Bună dimineața Miruna!
    Îmi place mult poza cu pisica și dovleacul și remarc cu surprindere că nici la tine nu s-a șters markerul. Ideea ta cu banda izolatoare albă am preluat-o și am pus etichete la nivelul ochilor. Îți mulțumesc, vara aceasta nu m-am mai aplecat să văd numele soiurilor scrise pe lingurițe și furculițe.
    Eu ți-am trimis copilii de Sungold înfloriti și nu credeam că se vor prinde măcar, nicidecum să ajungă la asemenea dimenisiune a ciorchinilor. Sunt mai mari decât ai mei!
    Colaborarea noastră este rodnică.
    Poftă mare la salată!

    • miruna zice:

      Bună dimineața Mirela!
      Mi-ai trimis copilii încărcați de flori, unii chiar cu rod! Și s-au prins toți, chiar dacă au stat patru zile în coletul poștal și credeam că au puține șanse de supraviețuire! Uite acum ce bogăție de fructe! Se vede că au fost bine îngrijiți „de mici”, și asta se vede perfect în grădina ta!
      Sungoldul este și cea mai gustoasă roșie din grădina mea dar și cea mai aromată plantă, la tomate mă refer! Când mă apropii de tufa de sungold sunt întâmpinată de un voal de aromă specifică, individualizată și dominantă, plăcută! Parcă își face reclamă, „fii atentă ce aromă eman, gustă-mă, gustă-mă!!!”
      Salata de roșii cu un „praf” de mărar și una-două frunze de busuioc… nebunie! 🙂
      O zi cu spor în toate îți doresc!

  2. Mihaela C.P. zice:

    Foarte frumos aratau rosiile la vremea fotografiei, frunze verzi, intregi, sanatoase, fructe nepatate, curate. Nici nu ziceai ca au trecut prin intemperii, cum aproape in toate gradinile s-a intamplat in vara asta. 🙂

    • Ba au trecut, și ce intemperii! Ieri a fost cald, foarte cald, apoi a venit un nor ca un balaur iar de la munte a coborât un aer rece, incredibil de rece, de parcă a uitat careva lada frigorifică deschisă!
      Mulțumesc pentru aprecieri!

Comentariile sunt închise.