Foaie verde…

020

De fapt, nu prea mai e verde, chiar deloc. Dar eu deja văd brazdele de peste câteva luni! Oricum, am protejat brazda de pack choi cu un cort din folie de plastic și nu-mi vine a crede ochilor! Pack choi-ul și muștarul roșu parcă abia acum au chef de crescut, deși i-am „jumulit” de nenumărate ori!

052 046 045 040 039 038 037

În ciuda frigului și a timpului (sfârșit de noiembrie), prietenii mei, LIMACȘII, sunt prezenți! 🙂

041

Pack choi-ul și muștarul roșu din grădină nu prea au crescut, deși culorile sunt parcă mai intense!

019 007

Căpșunii au antigel în nervuri, nu se lasă și basta! 🙂

015 012 010

Ridichea de iarnă „Red Meat” încearcă să facă sămânță…

018 017

Dacă tot am primit cadou „cortul”, cu promisiunea că la primăvară va arăta mai bine, am mutat physalysul în interior! Pare că a trecut de stres, a păstrat fructele, are lăstari noi! Parcă mă văd cu physalys pe masa de Crăciun! Stați să vă arăt și hidroforul care îmi asigură apa din „seră”!

005

035 033

Și cu plăcintă, evident! Încă nu a căzut bruma, așa că „dolofanul” încă e întreg!

031

Am și eu „banca de semințe” și tot cu „procedee empirice” lucrez!

049

Privesc spre castravete și văd primăvara cu… frunză verde!

048 047 022 021

Un final optimist, în coadă de… șoricel! 🙂

011

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Foaie verde…

  1. Mirelun zice:

    Bună Miruna,
    Din ce este construit cortul? plastic sau rafie?
    Vreau și eu semințe de la dovleac! 🙂

  2. Servus, Mirela!
    Cortul e combinat, partea de jos e din rafie, partea de sus e din folie de plastic. Nu e o tehnologie proprie, e… adaptare la posibilități! 🙂
    Oo, bineînțeles! Și semințe și câteva felii de plăcintă, lângă o glajă de ghinars! 🙂

Comentariile sunt închise.