Marina di Chioggia

„A fost cel mai dulce dovleac pe care l-am mâncat vreodată”!

10700425_1488393258116465_9002275700829039237_o

Așa a zis Dora, căreia i-am dat o felie! Cine e Dora? Păi are ceva experiență în plus, eu intram la gimnaziu când ea avea deja grădina proprie… Am făcut schimb de semințe, mi-a dat „ludăi, dulci, portocalii, ca o pară mare, și coaja și miezul sunt portocalii, cu puține semințe”. Acum mi-a zis: nu-l mai semăna pe acela de la mine, nu-i nici pe jumătate dulce ca al tău”!

Un vecin a zis așa: l-am fiert, l-am băgat în blender cu niște zahăr și lapte și mi-am lins buzele! Nu m-a lăsat inima să-i dau să guste și femeii! 🙂

5 semințe la 5 lei dar oferta este limitată!

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Marina di Chioggia

  1. Elisa zice:

    M-am tot intrebat (si tu esti in masura sa raspunzi 🙂 ), de unde stiti voi, cei care stiti soiurile pe n ume? Ca am si eu, din piata, dovleac din acela ondulat, portocaliu, cu coaja rozulie si, fiindca am constatat ca este cel mai dulce din ce am gustat si miezul cel mai gros, de-o palma, din ala cumpar, dar nu-i stiu soiul. Tu stii?
    Ludaie, da, in Banatul meu se zice ludaie. De unde esti? Multumesc.

Comentariile sunt închise.