Oscarul tomatelor 2014

oscar 12

Participanții

Blogul Simonei

1 Cherry / variat / bună / bună  / chiar decorative                                     10 puncte
2 Paul Robeson / dulcele / cam zgârcite / rezon / drăguţe                           9 puncte
3 Roşii sălbatice / uşor acid / generoase /  imune cred / operă de artă    8 puncte
4 Kumato / savuroase / medie / medie / dau bine în peisaj                      7 puncte
5 Roma / banal / bună / bună / sunt pentru uscat la soare                         6 puncte
 ––––––––––

Backyard garden

1 de Dâmbovița                                                                                                      10 puncte
2 Cherry negre                                                                                                          9 puncte
3 Prunișoare                                                                                                              8 puncte
4 Howard German                                                                                                   7 puncte
5 Cherry sălbatice                                                                                                     6 puncte
 ––––––––––

Mirabila sămânță

1 Sungold                                                                                                                   10 puncte
2 Dulce de făgăraș                                                                                                     9 puncte
3 Paul Robeson                                                                                                          8 puncte
4 Violet Jasper                                                                                                           7 puncte
5 Anna Russian                                                                                                          6 puncte
 –––––––

Total puncte

Cherry                         10
Paul Robeson 9+8 =  17
sălbatice                        8
Kumato                          7
Roma                             6
Dâmbovițene              10
Cherry negre                9
Prunișoare                    8
Howard G                     7
Cherry sălbatice           6
Sungold                        10
Dulce de făgăraș           9
Violet jasper                  7
Anna Russian                6
 ––––––––––-

Clasament

1 Paul Robeson      17
2 Cherry                 10
   Dâmbovițene     10
   Sungold               10
3 Cherry negre       9
   Dulce de făgăraș  9
 –––––––––––––––––
Greu! Spre exemplu, dacă „sălbaticele” sunt identice, adună 14 puncte, locul 2! Interesant și de apreciat este prezența „româncelor”, sălbaticele, dâmbovițenele și făgărășenele! Roșiile cherry (generic) sunt cele mai prezente!
Am „expus” tabelele astea logaritmice  🙂  tocmai pentru o „dezbatere publică”, oricum s-a văzut în postarea din 5 decembrie că îmi trebuie meditații la aritmetică! 🙂
Cel mai apropiat clasament de cel final este primul, al doamnei Simona Fusaru! Felicitări! Dacă „sălbaticele” acelea coincid, ați fi nimerit primele trei locuri, chiar dacă nu în ordinea finală!
Mulțumesc participantelor, sărbători fericite și  succes în noul an tuturor grădinarilor!
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Oscarul tomatelor 2014

  1. rosiile salbatice – SOLANUM SYSIMBRIFOLIUM – nu cresc mai mari ca o rosie cherry, asa ca s-ar putea ca si myky, si eu sa vorbim despre aceleasi (au deasupra fructului o coaja cu tepi, cum au castanele, uite cum arata: http://legume-si-fructe-exotice.shopmania.biz/cumpara/rosii-salbatice-solanum-sysimbrifolium-17). frecvent oamenii numesc rosii salbatice rosiile care cresc spontan intre cuiburile de porumb (se autoinsamanteaza), taranul autentic din sud le spune patlagele, dar nu de ele vorbeam eu. oricum, n-ai idee cat ma bucur ca am fost cel mai aproape, sincer am scris pentru ca m-ai provocat tu, ca la cata experienta am in cultivatul rosiilor (5 ani) ma gandeam ca n-am nicio sansa. sar’na 🙂

    • Nu am văzut niciodată asemenea roșii! Foarte interesante, au sepalele acelea ca și tomatillosul mexican!
      Comentariul a fost în spam, scuze!
      Clasamentul tău e cu descriere cu tot pentru că mi-a plăcut stilul neprotocolar, „colorat”, iar pentru secțiunea „am vrut să le fac de râs” mă ridic în picioare și aplaud! 🙂
      Foarte plăcut și stilul firesc al postării lui Miky!
      Experiență? Păi asta e cea mai plăcută experiență, schimbul de opinii!
      O zi bună și, încă odată, felicitări!

  2. Mulțumesc participantelor, le urez SĂRBĂTORI FERICITE, lor și familiilor!
    Aceeași urare o adresez tuturor celor au trecut pe aici, cu comentarii sau doar cu gândul!
    Închei această preocupare ex-grădinărească menționând că mi-a plăcut ce am văzut pe blogul acela al francezilor, „tomates anciennes”, am încercat să dezvolt ideea de pe blogul „grădinăreasa”, m-am bucurat de prezența unor persoane deschise spre comunicare, sper să facem, la anul, o degustare cu „premiantele” galei!
    Doamne-ajută!

Comentariile sunt închise.