E primăvară

Titlul este mai mult o autosugestie decât realitate. Frigul e stăpânul grădinii, dar tot mă bucur de ce văd. Bobul e viguros de parcă are neamuri în Antarctica! În februarie, pe la sfârșit, l-am ținut la rece apoi în apă și l-am semănat în grădină. Îmi imaginez cum mă priveau cei din jur dar nu mi-am făcut probleme. Și iată bobul! Și iată bobul crescând în „descoperirea” mea de anul trecut, „gulerul de plastic”!

DSCN9477 DSCN9479

Căpșunile „Marcu” folosesc fond de ten, mascara și ruj verde, astfel dau bine în poză! Au trecut iarna acoperite cu rumeguș. Căpșunile „Marcu” sunt speciale, nu fac parte din „mulcirea verde”.DSCN9481

Muștarul roșu e… roșu de frig, a stat sub zăpadă bine-mersi și acum vrea mănuși!

DSCN9488

Conopida ține în căușul frunzelor un buchet de flori, ca semn că da, titlul e pe aproape de adevăr!

DSCN9490

E duminică la prânz, gata cu grădina, ne mai și plimbăm, doar e… primăvară!

DSCN9528 DSCN9524 DSCN9507

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.